زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

ورزشی

اخبار ورزشی: اگر اهل ورزش باشید و مسابقات ورزشی را پیگیر باشید دوست دارید اخبار ورزشی را به صورت زنده و همچنین بروز بودن در بهترین سایت های ورزشی ایرانی دنبال کنید پیشنهاد می کنیم  صفحه ورزشی را روزانه دنبال کنید.

در اینجا جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان قرار می گیرد و همچنین می توانید  10 تا از بهترین سایت ورزشی ایران که به صورت زنده و غیر زنده - در سریعترین زمان ممکن خبرهای ورزشی فوتبالی و سایر ورزشها را پوشش می دهند مطالعه و دنبال کنید.

در صفحه ورزشی معرفی برترین و محبوبترین سایت های ورزشی از نظر کاربران اینترنتی و موتور جستجوی گوگل هم سایت های ورزشی و هم موتورهای جستجوگر اخبار ایرانی معرفی شده اند.

اخبار ورزشی به ترتیب فوتبال و سایر اخبار عبارت است از : اخبار پرسپولیس,اخبار استقلال,جام نیوز ورزشیروزنامه خبر ورزشی,روزنامه های ورزشی,رئال مادرید,بارسلونا,منچستر سیتی  و غیره ...جدیدترین اخبار ورزشی منحصرا متعلق به فوتبال نیست و تمامی ورزش های حرفه ای روز ایران و دنیا را نمایش می دهد.

در انتهای همین صفحه لیست 10 تا از بهترین سایتهای  ورزشی را می توانید مشاهده کنید.در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد جدید خبرهای ورزشی فوتبال و ورزشهای دیگر لطفا در کامنت های همین صفحه مطرح نمایید

پیش ازا ین نیز صفحه نتایج زنده فوتبال نیز معرفی شد برای مشاهده نتایج زنده کلیک کنید

شهاب حسینی

شهاب حسینی به انگلیسی Shahab Hosseini  بازیگر و کارگردان محبوب ایرانی است که با همکاری کارگردان ایرانی اصغر فرهادی در دانلود فیلم های درباره الی، جدایی نادر از سیمن و فروشنده به شهرتی جهانی رسید.
شهاب حسینی متولد 4 فوریه 1974 در تهران و 43 ساله است.
همسر شهاب حسینی پریچهر قنبری که در سال 1996 با وی ازدواج کرده است.

عکسهای جدید و دیده نشده شهاب حسینی و همسرش و فرزندانش

 شهاب حسینی و همسرش و فرزندانش

شهاب حسینی و همسرش و فرزندانش

عکس امیرعلی حسینی و  محمد امین حسینی فرزندان شهاب حسینی

اینستاگرام شهاب حسینی,شهاب حسینی instagram

عکس پروفایل منتشر شده در صفحه اجتماعی بازیگر

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی درسال 1352 در تهران متولد شد. او اولین فرزند خانواده اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی او دررشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

     شهاب حسینی,شهاب حسینی و همسرش و فرزندانش,شهاب حسینی و همسرش,شهاب حسینی و زنش

عکس های عاشقانه شهاب حسینی

من متولد شهریور 1328 هستم. شهاب فرزند اول من است و مهدی فرزند دوم. شهاب که به کار بازیگری مشغول است و مهدی هم علاقه مند موسیقی. غیر از شهاب و مهدی، دو دختر هم دارم. مختصر زندگی من هم به این ترتیب است که وقتی دیپلم گرفتم، برای ادامه تحصیل به دانشکده خلبانی رفتم ولی چون دو تا از برادرانم در آن زمان قبل از انقلاب سیاسی بودند، اخراجم کردند.
بعد از آن رفتم رشته زبان و ادبیات انگلیسی و سرنوشت طوری رقم خورد که دبیر بشوم. 30سال کارمند آموزش پرورش بودم. البته فعالیت های دیگری هم داشتم؛ مثل فعالیت های تجاری.
در کنار این فعالیت هایی که گفتم، شعر هم می گفتم و داستان هم می نوشتم. حتی یادم هست چند فیلمنامه هم نوشتم اما مهم تر از همه، ترجمه هایی بود که در آن زمان انجام دادم. دو سه کار، از آثار ژول ورن را ترجمه کردم؛ مثل «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» و «دور دنیا در هشتاد روز» و بعد از آن به همراه  آقای سیفی قمی شروع کردیم به ترجمه کتاب «نگاهی به ایران». این کتاب را مهندس هوشنگ سیحون در خارج از کشور منتشر کرده بود و شرح دیده های او(طراحی ها و کروکی ها) در سفر به روستا های اطراف تهران، شهرستان ها، اماکن تاریخی و.... است.

شهاب حسینی

شهاب حسینی

داستان آشنایی و ازدواج شهاب حسینی و همسرش
22ساله بودم که با بچه های تئاتر دانشگاه تهران کار می کردم؛ جوانی سرگشته از طبقه متوسط جامعه که به امکانات تفریحی متمولانه دسترسی نداشت. تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از 4-3 ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل 3 سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم.

شهاب حسینی,شهاب حسینی و همسرش و فرزندانش,شهاب حسینی و همسرش,شهاب حسینی و زنش

عکس های خفن شهاب حسینی و فرزندانش

از صفر شروع کردیم
من آن زمان سیدشهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینکه ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد. خلاصه اینکه من سیدشهاب الدین 22ساله و پریچهر 15 ساله زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

 

کافه ی شهاب حسینی و همسرش در لواسان

شهاب حسینی و همسرش یک کافه در لواسان دارند. مدیریت این کافه به عهده پریچهر حسینی همسر شهاب حسینی است.  کافه هنر طراحی و دکوراسیون داخلی جالبی دارد. نه می توانید بگویید شبیه خانه است نه می توانید صرفا به شکل یک کافه به آن نگاه کنید زیرا آمیزه ای از هر دوی این هاست! کافه از بیرون به شکل یک کلبه کوچک جنگلی است البته اگر با کمی دقت به اطرافش نگاه کنید متوجه قسمت دیگری در خارج کلبه می شوید که از چند صندلی و 2 آکواریوم بزرگ که ماهی های بسیار زیبایی هم دارند، درست شده که فضایی ساده اما دوست داشتنی را شکل داده است و بیشتر شبیه لوکیشن یک فیلم به نظر می رسد.

وقتی از او می پرسم که قصدش از برپایی این کافه چه بوده، در پاسخ می گوید:دلایل متعدد و مختلفی داشت. یکی این بود که دلم نمی خواست به لحاظ اقتصادی فقط به سینما وابسته باشم. یکی دیگر از اهدافم هم از ایجاد این کافه بنابر همان ضرب المثل فرانسوی است که می گوید:ایده های بزرگ همیشه از پشت میزهای کوچک کافه ها شکل می گیرد. هدفم این بود که در اینجا ایده های خوب و خلاق هنری شکل بگیرد. اما ظاهرا یکی دیگر از دلایلی که باعث شده شهاب این کافه کوچک را راه اندازی کند این بوده که پایگاهی داشته باشد برای دیدار دوستان و دوستدارانش تا در فرصت هایی که دست می دهد بتواند با آن ها گپ و گفتی داشته باشد. رضا صادقی افطار ماه رمضان امسال میهمان کافه هنر بود.

منبع:ابزار وبلاگ و فال حافظ

منظور از مبدأ تاریخ

منظور از مبدأ تاریخ، زمان وقوع حادثه‌ای است که ملتی آن را برای خود مبدأ قرار داده‌اند و زمان را با آن می‌سنجند.

 

تبدیل شمسی به میلادی

مهم‌ترین مبادی تاریخ مردم جهان عبارتند از:

سال خورشیدی: برابر است با 365 روز و 6 ساعت که زمان گردش کره زمین به دور خورشید است. سال شمسی (خورشیدی) مخصوص کلدانیان بوده که بعد از بین رفتن کلدانیان، ایرانیان آن را معمول کردند.

 سال کبیسه: سال خورشیدی را 365 روز محاسبه می‌کند و 6 ساعت باقی مانده را روی هم جمع کرده و هر چهار سال یک‌بار (24 = 4 * 6) یک روز به سال اضافه می‌کنند (366 روز) و آن را سال کبیسه می‌نامند.

 تبدیل تاریخ میلادی به شمسی

سال قمری: که آن را هلالی هم می‌گفتند، یعنی مدتی که قمر (ماه) از هلال یک دور خود را در مدت 29 روز و 12 ساعت و 43 دقیقه می‌پیماید. یک سال قمری 354 روز است.

 مبدأ سال شمسی و سال قمری، هجرت حضرت رسول اکرم (ص) از مکه به مدینه است که این واقعه مهم را مبدأ این دو تاریخ قرار داده‌اند.

سال مسیحی یا میلادی: مبدأ آن تاریخ تولد حضرت مسیح است. ولادت مسیح، سه‌شنبه، 25 کانون اول، برابر با 311 تاریخ اسکندری است.

سال یزدگردی: این سال بعد از اسلام مرسوم شد و مخصوص پارسیان بود. مبدأ آن جلوس یزدگرد در روز سه‌شنبه 22 ماه ربیع‌الاول سال یازدهم قمری، برابر ما (جزیران رومی) یعنی سال 993 رومی یا اسکندری برابر با 16 ژوئن 632 میلادی است که 365 روز حساب می‌شد.

سال رومی یا اسکندری: مبدأ آن روز دوشنبه سال 312 قبل از میلاد که مصادف با ابتدای سلطنت نیکانو، جانشین اسکندر است. بعضی می‌گویند چون علمای اسکندریه پایه‌گذار آن بودند، به این نام مشهور شد . ما‌ه‌های آن عبارتند از: کانون دوم (31 روز) ـ شباط (28 روز) ـ آذار (31 روز) ـ نیسان (30 روز) ـ ایاز (31 روز) ـ حزیران (30 روز) ـ تموز (31 روز) ـ آب (31 روز) ـ‌ایلول )30 روز)‌ ـ تشرین اول (31 روز) ـ تشرین دوم (30 روز) ـ کانون اول (31 روز)

این ماه‌ها را عبرانیان متداول کردند.

ترکان ابیغوری برای هر سال نام حیوانی را نهاده بودند که ایرانی‌ها نیز به تدریج از آن‌ها استفاده کردند

سال جلالی: این را تاریخ ملک‌شاهی یا سلجوقی یا فارسی می‌گویند و مبدأ آن روز جمعه، دهم ماه رمضان 471 هجری قمری، مطابق با پانزدهم آذرماه 1295 رومی و سال 1078 میلادی است. این تاریخ در زمان ملک‌شاه سلجوقی مرسوم شد و جمعی از علما مانند حکیم عمر خیام، ابوالمظفر اسفزاری، میمون بن نجیب واسطی، خواجه عبدالرحمن خازنی، دعوت شدند و با کوشش عمر خیام تدوین و به تقویم جلالی مرسوم شد.

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی

* نام سال‌ها: ترکان ابیغوری برای هر سال نام حیوانی را نهاده بودند که ایرانی‌ها نیز به تدریج از آن‌ها استفاده کردند. این اسامی عبارتند از: موش، گاو، پلنگ، خرگوش، نهنگ، مار، اسب، گوسفند، میمون، مرغ، سگ، خوک.

با حفظ این شعر حافظ می‌توانید نام سال‌ها را به خاطر بسپارید:

موش و بقر و پلنگ و خرگوش شمار

زین چار چو بگذری نهنگ آید و مار

آن‌گاه به اسب و گوسفند است حساب

همدونه و مرغ و سگ و خوک آخر کار

برای تشخیص این که هر سال با کدام یک از این نام‌ها مطابقت دارد، از سال خورشیدی عدد 6 را کم کنید، حاصل را بر 12 تقسیم کنید، عدد باقیمانده‌ی این تقسیم را که حتماً کمتر از 12 است در نظر بگیرید، از شماره‌ی یک از موش شروع به شمردن کنید، نام هر حیوانی با عدد باقی‌مانده مطابقت کرد، سال همان حیوان است.

روش تبدیل سال‌های خورشیدی و قمری به یک‌دیگر:

برای تبدیل سال خورشیدی به قمری آن را در عدد 11 (اختلاف بین روزهای خورشیدی و قمری) ضرب کرده و حاصل ضرب را به 354 (تعداد روزهای سال قمری) تقسیم کنید.

عدد حاصل را با سال خورشیدی جمع کنید، سال قمری به دست می‌آید.

و برای تبدیل سال قمری به خورشیدی آن را در عدد 11 ضرب کرده، حاصل‌ضرب را به عدد 365، تعداد روزهای سال خورشیدی، تقسیم کنید. عدد حاصل را از سال قمری کم کنید تا سال خورشیدی به دست آید.

برای تبدیل سال خورشیدی به میلادی:

عدد 621 را به سال خورشیدی اضافه کنید، سال میلادی به دست می‌آید. اگر 621 را از سال میلادی کم کنید، سال خورشیدی به دست خواهد آمد.

تبدیل تاریخ

سرخ ها با همسرانشان

 

عکسهای جدید و دیده نشده بازیکنان پرسپولیس و همسرانشان

عکس پروفایل پرسپولیسی | علی پروین اسطوره ماندگار پرسپولیس و همسرش

عکس بازیکنان پرسپولیس و همسرانشان

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس و همسرش

نتایج زنده>>>> اخبار ورزشی

عکس بازیکنان پرسپولیس و همسرانشان

عکس حسین ماهینی بازیکن پرسپولیس و همسرش

عکس های بازیکنان پرسپولیس با همسرانشان

عکس های عاشقانه کمال کامیابی نیا و همسرش

عکسهای بازیکنان پرسپولیس با همسرانشان

عکس های خفن  بوژیدار رادوشوویچ و همسرش بازیکن خارجی تیم پرسپولیس

عکس بازیکنان پرسپولیس با همسرانشان

عکس محمد انصاری بازیکن 25 ساله پرسپولیس به همراه همسرش

نتایج زنده فوتبال >>>> آخرین اخبار ورزشی

عکس همسران بازیکنان پرسپولیس

مهدی رحمتی کاپیتان اول و همسرش بازیکن استقلال و ستاره هامبورگ پرسپولیس سابق مهدی مهدوی کیا

منبع:خبر ورزشی

کدهای تحت وب

در تاریخ امروز قصد داریم  بهترین سرویسهای وبلاگ دهی و همیچنین ابزار وبلاگ ایران را به شما معرفی کنیم . البته این امر را صرفا از روی تجربیات خود در کار با چندین سرویس وبلاگدهی و بررسی نیازهای حرفه ای یک وبلاگ درآمد زا مطرح میکنیم . لذا هیچ مانع و محدودیتی در کسب درآمد با استفاده از سایر سرویس های وبلاگ دهی وجود ندارد و میتوانید بنا به نظر خود یکی از آنها را انتخاب کنید . البته قبل از معرفی میخواهیم تاریخچه مختصری از وبلاگ و وبلاگ نویسی خدمت شما ارائه نمائیم .

بهترین سرویس وبلاگ فارسی
وبلاگ یک صفحه‌ی شخصی است که به افراد اجازه می‌دهد تا آزادانه افکار و عقاید و دست نوشته‌های خود را در آن منتشر کنند . پدیده‌ وبلاگ نویسی ابتدا در اواخر قرن بیستم با ظهور سرویس دهنده‌ی «بلاگر» اغاز شد و در اوایل قرن بیست و یکم با تاسیس «پرشین بلاگ» به عنوان اولین سرویس دهنده‌ی وبلاگ فارسی زبان در میان فارسی زبانان محبوبیت فراوانی یافت. استقبال از وبلاگ نویسی در میان فارسی زبانان به اندازه‌ای بود که امروزه میلیون‌ها وبلاگ نویس فارسی زبان در فضای مجازی حضور دارند. بی تردید رایگان بودن و ساده بودن ساخت یک وبلاگ و در کنار آن امکان انتشار آزادانه  عقاید افراد در فضایی مجازی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت و گسترش وبلاگ نویسی تا به امروز بوده است. در ادامه شما را با چند سرویس دهنده‌ رایگان وبلاگ فارسی آشنا کرده و برخی از امکانات آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و قابلیت‌های منحصر به فرد هر سرویس را به شما معرفی کنیم و در آخر نیز پیشنهاد خود را جهت داشتن یک وبلاگ پر کاربرد خدمت شما ارائه مینمائیم .

بلاگفا
ساده ، سریع ، قدرتمند! همیشه جزء بهترین ها بوده ، اما چند وقتی هست که کاربراش رو ناراضی کرده .دلیلش هم اینه که برخی از کدها رو اجازه نمیده تو سایت ثبت کنیم . برای مثال کدهایی که قصد داریم برای تبلیغات در سایت استفاده کنیم .

میهن بلاگ
این هم جزء بهترین هاست. همیشه در حال بروز رسانی هست و امکانات بهتری نسبت به بقیه سرویس دهندگان ارائه میکنه.

پرشین بلاگ
پرشین بلاگ به عنوان اولین سرویس دهنده‌ی وبلاگ فارسی زبان با آدرس ( persianblog.com ) از خرداد ۸۱ آغاز به کار کرد. اما پس از گذشت چند سال در سال ۸۶ این دامنه به سرقت رفت و از آن پس پرشین بلاگ با آدرس ( persianblog.ir ) به فعالیت خود ادامه داد. هر چند پرشین بلاگ همواره در سال‌های اخیر سرویس دهنده‌ای ساده و کم امکانات محسوب می‌شد اما در ماه‌های اخیر امکانات متنوع و منحصر به فردی از جمله نمایش زنده‌ی امار در پنل مدیریت وبلاگ و امکان Like زدن در وبلاگ‌ها برای خوانندگان هر وبلاگ (فقط خوانندگانی که در پرشین بلاگ عضو باشند) را ارائه داده است .

حرفه ای کردن وبلاگ

برای حرفه ای کردن وبلاگ می توانید از  , نظرسنجی سایت,آمارگیر سایت,کد ساعت در وبلاگ,کد ابزار آپلود عکس و فایل وبلاگ,کد حدیث وبلاگ,کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ کد وضعیت آب و هوا وبلاگ ,فال حافظاستفاده کنید.

بلاگ اسکای
بلاگ اسکای دومین سرویس دهنده‌ی وبلاگ فارسی زبان است که از فروردین ماه سال ۸۲ (تنها چند ماه پس از تاسیس پرشین بلاگ) اغاز به کار کرد و فروردین امسال وارد دوازدهمین سال فعالیت خود شد و تا به امروز در مقایسه با سایر سرویس دهنده‌های با سابقه‌ی وبلاگ فارسی زبان با فراز و نشیب کمتری مواجه بوده است.امکانات جالبی داره ، و میشه گفت جزء پیش کسوت هاست.

وبلاگهای زیادی برای وبلاگ نویسی وجود داره که ما در اینجا به ذکر نام همین چند وبلاگ بسنده کردیم .حال  بعنوان یک وبلاگ کارآمد قصد داریم سرویس وبلاگ دهی بیان رو خدمت شما معرفی کنیم ..

بیان

پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس وبلاگ دهی بیان میباشد یا رزبلاگ با استفاده از قالب وبلاگ . وبلاگ های بیان دارای ویژگی های منحصر به فردی است که از سایر سرویس های وبلاگ دهی ایرانی برتری محسوسی دارد . از مهمترین ویژگی های وبلاگ دهی بیان میتوان موارد زیر را نام برد .

– فضای اختصاصی برای عکس و فایل ها

– امکان محافظت از مطالب مهم یا اختصاصی

– عدم نمایش تبلیغات در وبلاگ

– آمار گیر پیشرفته بازدید کنندگان هر بلاگ

– بروز رسانی وبلاگ با پیامک

– امکان ایجاد صفحات اختصاصی و مستقل

– بهینه سازی وبلاگ برای موتور های جستجو

– ایجاد نقشه سایت برای موتورهای جستجو

– مدیریت پیوندهای مورد علاقه

– تعیین سطوح دسترسی برای نویسندگان

– قالب های منحصر به فرد و اختصاصی

– امکان ایجاد موضوعات بصورت تو در تو

– امکان رای گیری و نظر سنجی مطالب

– امکان یاداشت گذاری در مرکز مدیریت

– امکان افزودن امکانات اختیاری به وبلاگ

نصب وبلاگ بر روی دامنه و اضافه نمودن برخی از امکانات به وبلاگ با پرداخت مبلغ مختصری امکان پذیر است که با توجه به امکانات فوق این هزینه بسیار ناچیز خواهد بود .

درنهایت می توانید از ابزارهای زیر استفاده کنید.

کد تلگرام وبلاگ  و کد متن متحرک وبلاگ و کد جدول لیگ برتر وبلاگ کد اوقات شرعی وبلاگ  و کد اسکرول بار وبلاگ است

کد وضعیت آب و هوا وبلاگ ,هدایت به بالای صفحه,فرم تماس